Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilen IPARD’ın bir alt tedbiri olan LEADER Tedbirinin ilçemizde uygulanması adına Dernek Yönetim Kurulumuz tarafından alınan karar gereğince ilanda belirtilen mal/hizmetin teknik şartnameye uygun olarak piyasadan tedarik edilmesine karar verilmiştir.
08.09.2023
OFİS EKİPMANI ALIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ | ||||||
Sıra No | Mal, Hizmet veya Yapım İşi Adı | Teknik Özellikler | Birim | Miktar | Birim Fiyatı | Toplam (₺) |
1 | TELEVİZYON | Ekran Boyutu: En az 32” Görüntüleme Teknolojisi: LED Dahili Uydu Alıcı: Var Bağlantı: USB, PC, HDMI | Adet | 1 | ||
2 | ELEKTRİK SÜPÜRGESİ | Motor Gücü : En az 750 Watt Toz Hacmi: En az 2 litre Hepa Filtre: Var | Adet | 1 | ||
3 | MİKRODALGA FIRIN | Fırın Hacmi: En az 20 Lt Güç : En az 800 Watt Döner Tabla: Var | Adet | 1 | ||
TOPLAM |
1– Verilen Teklifler KDV Hariç olarak verilecektir.
2 – Verilen tekliflerin geçerlilik süresi 1 ay geçerli olacaktır.
3 -Tekliflerin idare tarafından onaylanmasından itibaren ürünler 15 gün içerisinde idareye idareye temin ve teslim edecektir.
4 – Teklifte belirtilen ürünlerin montajı ve kurulumu yüklenici tarafından yapılacak ve en az 1 yıl süre ile garantili olacaktır.
5 – Ürünlerin tesliminden itibaren ödeme idarece gerekli belgeler düzenlendikten sonra ( Fatura, Garanti Belgeleri, v.b. ) yüklenicinin/ tedarikçinin belirteceği banka hesap numarasına idarenin öngördüğü en geç 90 gün içerisinde ödeyecektir. Yüklenici idarenin isteyeceği her türlü yasal belgeyi sunmayı peşinen kabul eder.
6 – İdareye Teklif verme tarihi son 25.09.2023 tarihi saat 17:00 dir. Bu tarihten sonraki teklifler idarece değerlendirmeye alınmayacaktır.